سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
cinema1.fay.ir
نگارش در تاريخ شنبه 8 / 12 / 1391برچسب:, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |

با وجود اعتراض مسلمانان

مالزی باردیگر فیلم هندی جنجالی را به سینماها برگرداند

 

فیلم کمال حسن کارگردان هندی که با عنوان "ویشوارووپام" از سینماهای مالزی جمع شده بود، دوباره اجازه نمایش گرفت.به نقل از آسوشیتدپرس، این فیلم جنجالی به تازگی اجازه یافت تا دوباره به سینماهای مالزی بازگردد. این فیلم در ماه ژانویه از سوی جامعه مسلمانان مالزی متهم به نمایش بی‌عاطفگی در اسلام شده بود که این اعتراض باعث توقف اکران آن شد.

فیلم کمال حسن درباره یک گروه جاسوسی تامیلی است. این فیلم پس از تایید توسط هیات سانسور فیلم مالزی، در تاریخ 25 ژانویه به نمایش درآمده بود اما پس از امضای نامه‌هایی در اعتراض به نمایش آن از سوی کنگره مسلمانان هندی مالزی و فدراسیون مسلمانان هندی مالزی به دلیل اینکه حساسیت‌های مذهبی در فیلم رعایت نشده است، از نمایش باز ماند.

پس از نقدهای متعدد از سوی این دو سازمان، سرانجام رییس بخش سانسور فیلم مالزی اعلام کرد در صورت کوتاه شدن بخش‌هایی از فیلم با نمایش آن مخالفتی نخواهد داشت. این کوتاه کردن شامل دیالوگ‌های 16 بخش فیلم است که موجب برانگیختگی مسلمانان شده بود.

سازندگان فیلم معتقدند این تغییرات می‌تواند به فروش فیلم در مالزی صدمه بزند. با این حال نسخه های دی.وی دی غیرقانونی و سانسور نشده فیلم در مالزی در دسترس عموم قرار دارد.



منبع : مهر


( تبادل لینک : برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سینما یک و آدرس cinema1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما در سایت ما لینک خواهید شد)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وب و مطالب آن متعلق به سینمایک مي باشد.